خداحافظ تلخ زندگی من!

 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان عزیزم که همیشه ما رو با حضور گرمشون خوشحال کردند

 این شاید آخرین پست شخصی باشه که میزارم 

 

عزیزانی که همیشه وبلاگ ما رو دنبال می کنن حتما در جریان جدا شدن یکی دیگه از ، شیرین و فرهاد این کره ی زمین هستند

خب این شعرو من تو اوج گریه و عذاب جدایی نوشتم ممنون می شم بخونید و انتقادات و پیشنهاداتنو بهم بگید

توجه: دراین شعر مصراع اول هر شعر من معشوق خود را با نام گلی توصیف می کنم و در مصراع دوم حرف های دلمو بهش میزنم.

     

 

خداحافظ تو ای گل فر خنده حرفات بدجوری دلمو سوزونده

خداحافظ تو ای گل یاس  دیگه اصراری نیست می خوای نباش می خوای باش

خداحافظ تو ای گل سوسنامیدوارم ریشه های عشقت هیچ وقت نسوزن

خداحافظ تو ای گل پونه  دیگه نمی خوام داشته باشم ازت حتی یک نشونه

                      

خداحافظ تو ای شکوفه بهاری بدون دیگه تو زندگیت یکی مثه منو نداری

خداحافظ تو ای لیلی مغرورم  که تو هم بودی یه روزی سنگ صبورم

خداحافظ تو ای نسیم بهاری دیگه از این به بعد با تو ندارم هیچ کاری

خداحافظ تو ای گل محمدی دیگه از من به تو نمی رسه هیچ پیامکی

                   

خداحافظ تو ای گل شعمدونی ایندفعه رفتنیم خودتم می دونی

خداحافظ تو ای گل مریم         که تو هستی دلیل این شبای پر از گریم

خداحافظ تو ای گل کاکتوس   که تو هم برای من بودی زمانی عاشقی دل سوز

خداحافظ تو ای گل نرگس     که عشقت بود به من نارِس

               

خداحافظ تو ای گل نیلوفر  چقدر طولانی شده این روز های پر از قهر

خداحافظ تو ای گل بنفشه شاید دلم تو رو ببخشه یا نبخشه

خداحافظ تو ای گل شبنم   که رفتنت برای من شد یک غم

خداحافظ تو ای گل سرخ ت دیگر ندارم شوقی از دیدن رخ ت

              

خداحافظ تو ای گل بیتا  که تو هم زمانی بودی مشتاقِ لحظه ی دیدار

خداحافظ تو ای گل بیتا دیگه از این به بعد از عشقت نمی شم بی تاب

خداحافظ تو ای گل ارکیده  دنیای من مثل تو بی رحم ندیده

خداحافظ تو ای گل داوودی  که تو هم همدرد نبودی درد بودی

              

خداحافظ تو ای گل شقایق نمی دونم کدوم ما نبودیم تو این عشق لایق!

خداحافظ تو ای گل شب بو  دیگه نمی بینم ،اون عشق آتشینت کو؟

خداحافظ تو ای گل سنبل  که زمانی زبانت بود برای من مثه یه بلبل

خداحافظ تو ای گل شیپوری  می خوای از این به بعد بدون من دووم بیاری چجوری؟

            

خداحافظ تو ای گل غنچه   از این به بعد هر اتفاق برایم افتاد نگو به منچه!

خداحافظ تو ای گل لادن     ما که دوسال تلاش کردیم آخرم تو رو به ما ندادن

خداحافظ تو ای گل مروارید آن روز که داشتی مرا از خودت میراندی کسی ما را دید؟

خداحافظ تو ای گل ناز      چی شد پرواز باز با باز؟

          

خداحافظ تو ای گل نرگِس دیدی که او رفت تو به فریاد دلم رِس(خطاب به خدا)

خداحافظ تو ای گل رازقی گمون نمی کردم که من تو رو از دست بدم به همین سادگی

خداحافظ تو ای گل پیچک  که من تو روزگار تو شدم بازیچت

خداحافظ تو ای گل خشخاش  که تو هم با من نموندی شدی حسرت ای کاش!

خداحافظ تو ای گل یاس کبود که از اولم قصه ما شروع شد با یکی بود یکی نبود



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت0:15---25 فروردين 1399
سلام خوبین؟؟ تو پروفایل زدین خراسان مشهدی هستین کجایی هستین؟؟اهل دوستی هستین؟؟وبلاگ زیبایی دارین
پاسخ:سلام زنده باشین منم خوبم.......بله از خراسان هستم زیر یکی از اسمون های همین استانم فرقی نمی کنه همه جای ایران وطن منه.....اهل دوستی؟؟؟نه ممنونم از پیشنهادتون ولی من یا با کسی نیستم یا باشم فقط برای ازدواجه مرسی از تعریفتون مواطب خودتون باشین یا علی


مهدی
ساعت10:52---7 ارديبهشت 1396
سلام
وب خیلی زیبایی دارین و زبان از گفتن این همه زیبایی قاصره
مخصوصا لوگویی که برای وبتون طراحی کردین و داخل مطالب گذاشتین و همه مطالب زیباش و آهنگش.
امیدوارم همینطور که در وب نویسی موفق هستین در زندگی هم موفق باشین
با آرزوی خوشی

پاسخ:سلام به شما دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه،خواهش می کنم چشماتون زیباست که زیبا می بینه،وب شما هم عالیه بازم بهتون سر میزنم مرسی بابت کامنت زیباتون با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیزم موفق باشید


خانومت
ساعت20:21---29 آذر 1395
شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده !
پاسخ:سلام،آره واقعا لحظه ی زیباییه ممنونم بابت کامنت زیباتون و حضور گرمتون براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


ghazal
ساعت13:49---12 مرداد 1395
خوش بحال عشقت...
خیلی حسودیم شد...
پاسخ:سلام،ممنون ولی دیگه عشقی ندارم که بخواد خوش به حالش باشه البته منظورم اینه که عشق زمینی ندارم ولی در عوضش عشق حقیقی رو دارم وازش ممنونم که هیچ وقت منو تنها نزاشته و می دونمم که نمیزاره راستش نمی دونم چرا هرکی این پستو می خونه حسودیش می شه منکه اینو نمی فهمم، من تو این پست دارم از خداحافظی و یک جورایی از تنفر صحبت می کنم آخه این کجاش حسودی داره؟ممنون بخاطر کامنتون و حضور گرمتون پیروز و سر بلند باشید


سید جواد مولایی
ساعت5:32---30 تير 1395
حالم بدبود شعرتو خوندم از این رو به اون رو شدم.ینی هرکی زنت بشه خوش بحالش.ایول.به مدیر خلاق این وبلاگ

پاسخ:سلام،خداروشکر ،امیدوارم دیگه هیچ وقت حالتون بد نباشه و همیشه خوشحال و شاد باشید،خخ من دیگه ازدواج نمی کنم بخاطر یک سری مسائلی که خودم فقط می دونم،مرسی از کامنت زیباتون و همین طور تشکر می کنم از حضور گرمتون بازم به ما سر بزنید خوشحال می شیم از نظرات خوبتون آگاه شویم براتون بهترینها رو آرزو می کنم،شاد و سلامت و موفق باشید


بهار
ساعت17:00---24 تير 1395

سلام .. شعرتون عالــــــــــــــــــــی بود
راستـــــــی مرسی از نظراتتون
پاسخ:سلام،بسیار ممنون بابت نظرتون و حضور گرمتون،خواهش می کنم ،براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید



M@RY@M
ساعت15:47---24 تير 1395
بعضـــی‌هــا حـــرفی می‌زننــد …و .. دلــــت را می‌شکننـــــد
بعــــد به سادگــــــــی روبــــروی این قلـــبِ شکستـــه می‌ایستنـــــد
و می‌گوینـــدناراحـــت شـــدی ؟؟
چقــــدر ” زود رنجـــــی ” تو …! مــــن که چیـــزی نگفتـــم …
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت کامنت زیباتون واقعا هم همین طوره از خدا می خوام که هیچ وقت نه قلب شما نه قلب همه ی دوستان خوب وبلاگیم بشکنه قلبتون سر شار از عشق


M@RY@M
ساعت15:44---24 تير 1395
بغض ها را گاهى باید قورت داد ،
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !
پاسخ:سلام،مرســـی بابت کامنتتون و حضور گرمتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم امیدوارم هر جا که هستید شاد و تندرست باشید


گمشده
ساعت18:36---15 تير 1395
دوست من


اگه یه روز چشاتو باز کردی و خودت رو وسط یه کوره دیدی ،


نترس و سعی کن پخته بیرون بیای ، وگرنه سوختن رو همه بلدن ...
امیدوارم حالتون خوب باشه
پاسخ:سلام،ممنون بابت کامنت زیباتون،مرســـی بابت لطفتون،منم امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت و موفق باشید


meslehmah
ساعت13:18---15 تير 1395
سلام. اگر فقط یه کم خندیدی اشکال نداره. می بخشمت.

تازه تموم شد دیگه. بهم زدیم.
ولی خیلی آدم باحالی هستیا شبیه دخترا میمونی. خیلیم مهربونی. البته فک کنم دوست دخترت مخش تاب داشته که ولت کرده و رفته ها.
پسر به این خوبی.
والا
پاسخ:سلام،نه بیشتر از یکم خندیدم خخ،آخه چرا بهم زدین؟؟؟؟؟ سر چی بهم زدین؟؟؟ممنون نظر لطفتونه،من هیچ وقت دوست دختر نداشتمو و نمی خوامم داشته باشم و فقط و فقط برای ازدواج پا پیش گذاشته بودم،ممنون این از لطف زیاده شما نسبت به بنده هستش،موفق باشید


meslehmah
ساعت0:25---15 تير 1395

جان؟



شما پسر هستییییییید؟



وای من فکر کردم دختری آخه وبلاگت خیلی مثه دختراس.



راستی اگه از دستم ناراحت شدی من عذرخواهی میکنم.

دست خودم نبود اخه خودم فکر کنم دارم شکست عشقی میخورم. جوابمو سه روزه نمیده. نمیدونم چشه. خوب بودیم باهم نمیدونم یهو...

3 روزه ازش خبر ندارم. عصبی بودم معذرت میخوام اخه فکر کردم دختری.





بازم متاسفم.

راستی ممنونم ازینکه لینکم کردین و برام کامنت گذاشتین.



بازم معذرت میخوام.

امیدوارم بتونم روزی جبران کنم.


پاسخ:پاسخ:سلام،بله پسر هستم،خخخ اشکال نداره بهتون حق میدم اشتباه کنید،نه ناراحت نشدم فقط راضی باشید که بهتون یکم خندیدم خخ،نگران نباشید جوابتونو میده، اشکال نداره،خواهش می کنم کاری نکردم،اشکال نداره پیش میاد دیگه،شما همیشه شاد و سلامت و موفق باشین این بهترین جبرا ن می تونه باشه، ممنونم از حضور گرمتون و کامنتاتون موفق باشید


meslehmah
ساعت17:42---14 تير 1395
سلام. ببخشید من دو هفته ای هست که نبودم آخه مسافرت بودم.

الهی بمیرم که دلت شکسته.
نگران نباش وقتی اونم دلش شکست میفهمه که چ غلطی باهات کرده.
اصلا پسرا هیچ کدومشون لیاقت عشق ماهارو ندارن. بی خیاله همشون. بدون اونا زندگی برای ماها ادامه داره.
فقط باید بهشون بگیم " نباشی دوستام هستم :
پاسخ:سلام.خواهش می کنم بله متوجه شدم چند هفته نبودین.خدانکنه،من هیچ وقت از خدا اینو نخواستمو و نمی خوامم این اتفاق براش بیوفته.اولا که من پسرم، دوما لطفا بیاین با هم سعی کنیم به جنس مخالفمون توهین نکنیم هم پسر خوب داریم هم دختر خوب وهمین طور بر عکس پس نقطه سر خط و این مبحث دیگه تمام.بله زندگی همیشه ادامه داره ولی اینکه چجوری زمان زندگیمون بگذره فرق می کنه مسیرمون خوشبختی باشه یا ته ته بدبختی.من هیچ وقت اینو نمی گم من می گم قلبم مثل قبرم فقط جایه یک نفره و دیگر هیچ. بسیار ممنونم بابت حضور گرمتون امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید


mehrshad
ساعت6:48---12 تير 1395
کی دلتا شیکسته ؟ بوگو بیام خودم بزنمش
بیخی این دخیا شو باوو خخخ
درک نمیکنن پسیا رو
پاسخ:سلام.مهرشاد جان.گذشته ها دیگه در گذشته هر چی بود تموم شده الان.من هنوزم دوستش داااارم پس از این فکرها نکن خخخ.دیگه کلا قید عشق و تو زندگیم زدم می خوام تا اخر عمر واسه ی خودم تنها زندگی کنم،بی انصافی نکنیم پسر و دختر خوب زیادن ، دقیقا اونا هم طرز فکرشون اینه که ما اونا رو درک نمی کنیم،ممنون که ما رو از نظرات خوبتون آگاه کردید امیدوارم هر جا که هستید موفق باشید


mehrshad
ساعت16:01---11 تير 1395
خخخخ چشم
لایک گنده واس وبت خعلی عاااالیه آپ کن حتمن میام سر میزنم
پاسخ:سلام به آقای خوش خنده نماز روزهاتون قبول باشه، چشمتونم بی بلا ایشالا با خانوم آیندتون برید یک سفر کربلا.ممنون این از لطف زیاده شما نسبت به بنده هستش.حتما بازم ممنون که سر زدید و ما رو از نظرات خوبتون آگاه کردید موفق باشید


f̶̶a̶̶r̶̶z̶̶a̶̶n̶̶e̶̶
ساعت15:58---11 تير 1395

عالی بود


پاسخ:سلام .ممنون


saygol
ساعت11:59---11 تير 1395
بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست

گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض

پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

در نمی‌گیرد نیاز و ناز ما با حسن دوست

خرم آن کز نازنینان بخت برخوردار داشت

خیز تا بر کلک آن نقاش جان افشان کنیم

کاین همه نقش عجب در گردش پرگار داشت

گر مرید راه عشقی فکر بدنامی مکن

شیخ صنعان خرقه رهن خانه خمار داشت

وقت آن شیرین قلندر خوش که در اطوار سیر

ذکر تسبیح ملک در حلقه زنار داشت

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت

شیوه جنات تجری تحتها الانهار داشت

"حافظ"
پاسخ:سلام،ممنون بابت حضور گرمتون و کامنت فوق العادتون بسیار دلنشین و زیبا بود براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید


saygol
ساعت11:59---11 تير 1395

به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید !

زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . ..
پاسخ:سلام،تا به حال از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم،الان که کامنتتونو خوندم دیدم دقیقا همین طوره ممنون از اینکه ما رو از نظرات خوب و زیباتون ما رو آگاه کردید امیدوارم هر جا که هستید همیشه موفق باشید



تنها دل
ساعت11:48---11 تير 1395
دنیا بدون عشق پشیزی نبود و نیست
عاشق شدن برای تو چیزی نبود و نیست

حرفی که پشت سر بزنند از حسادت است
در زندگیم جز تو عزیزی نبود و نیست

ما هم شکارچی شده بودیم هم شکار
بین من و تو هیچ ستیزی نبود و نیست

از پیله ای که بافته ام در نیامدم
این بار از پس غزلم بر نیامدم

ابرو به هم گره زده لشگر کشیده ای
از روبرو می آیی و خنجر کشیده ای

این شعر را به خاک و به خون میکشی؟ بکش
داری مرا به مرز جنون میکشی؟ بکش

من که سرم به قول تو در لاک شعر بود
مهر نماز خواندنم از خاک شعر بود

با هیچکس بساز نبودم ولی شدم
هر گز « قمار باز »نبودم ولی شدم

پیش تو فکر دختر مردم نمیکنم
جایی که آب هست تیمم نمیکنم

گیسو سیاه چشم سیاه نخورده مست
چشمان تو حواس مرا پرت کرده است

من شاعرم به فکر مضامین تازه ام
پیغمبرم که در پی یک دین تازه ام

بی تابم و به تاب و تبم فکر میکنم
محتاجم و به نان شبم فکر میکنم

از شعر عاشقانه کسی نان نمی‌خورد
گلدان پشت پنجره باران نمی‌خورد

در سینه حرف هست ولی بیت آخر است
انگار ...نقطه چین بگذاریم... بهتر است

«محمدرضا عبدالملکیان»

پاسخ:سلام،وااااااااااااای فوق العاده بود مرســــــی از کامنت بسیار زیباتون همه ی بیت ها عالی بودن اما این بیت بیشتر به دله من نشست ((پیش تو فکر دختر مردم نمیکنم/جایی که آب هست تیمم نمیکنم)) ممنون هم بابت کامنت دلنشینتون و هم بابت حضور گرمتون براتون بهترینها رو آرزو می کنم امیدوارم هر جا که هستید سلامت و موفق باشید


mehrshad
ساعت7:02---6 تير 1395
یه چن تاشو خوندم خیلی خوشل بود
راستی یه وخ نزنگی بیان جمعمون کنناااا خخخ
پاسخ:سلام خسته نشین یک وقت خخخ (شوخی کردم) ممنون که به وبلاگ ما اومدید و ما رو از نظرات خوبتون آگاه کردید.خخخ باشه ولی فقط یک شرط داره!! دفعه بعد اومدم وبلاگتون اونا رو نبینم هاااااا ((اگه هم می خواستی اون پستو حذف نکنی فقط تو صفحه اولش نباشه خخخ)) براتون بهترینها رو آرزو می کنم امیدوارم همیشه روزهای خوب و خوش زندگی رو سپری کنید و پیروز و سربلند باشید


گمشده
ساعت15:14---5 تير 1395
سلام طاعات و عباداتتون قبول.
مهم نیست که وزن شعر بعضی جاها رعایت نشده و ..مهم اینه که این شعر با عمق وجود سروده شده و این بسیار با ارزشه..معلومه خیلی دوسش دارین و فکر میکنم اون شخص خیلی خوش شانسه...!!
یه تشکر ویژه بابت حظور گرمتون و نظر هایی که دادین..درمورد اهنگ وبم فک میکنم قالبم مشکل داره چون اهنگ گذاشته بودم..
وبتون فوق العاده است الان خیلی فرصت نداشتم مطالب رو کامل بخونم ولی سر فرصت حتما این کا رو میکنم باز هم ممنونم
پاسخ:سلام.ممنون قبول حق باشه همچنین از شما .نمی شه گفت شعر یک نوع دکلمه بود در نوع خودش.ممنون از نظر زیباتون.آره خیلی دوستش دارم حسی رو که هیچ وقت نخواست درک کنه و از هم جدا شدیم .هه خوش شانش؟! چه فرقی می کنه حالا که دیگه نیستش خواهش می کنم کاری نکردم منم از شما ممنونم که وبلاگ ما رو قابل دونستین و اومدید و نظرات زیباتونو به ما گفتید.نه قالب مشکل نداره خواستید راهنمایتون می کنم تا بتونید موزیک مورد علاقتونو تو وبتون بزارید.مرسی این نظر لطف شماست.اشکال نداره خوشحال می شم که ما رو از نظرهای زیباتون آگاه کنید بازم سر بزنید خواهش می کنم موفق باشید


M@RY@M
ساعت11:14---5 تير 1395
من زندگی خودم را میکنم و
برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم .
چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام همه به خودم مربوط است
مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن
روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است
زندگی کن به شيوه خودت
با قوانين خودت
با باورها و ايمان قلبی خودت
مردم دلشان می خواهد
موضوعی برای گفتگو داشته باشند
برايشان فرقی نمی کند چگونه هستی
هر جور که باشی
حرفی برای گفتن دارند
شاد باش و
از زندگی لذت ببر

چه انتظاری از مردم داری ؟


آنها حتی پشت سر خدا هم
حرف می زنند!!!!
: اگر خواستی چیزی را پنهان کنی لای یک کتاب بگذار!
این ملت کتاب نمیخوانند......
(عمریست این مردم به هوای بارانی..
میگویند خراب)
پاسخ:خیــــــــلی زیبـــا بود ،واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و تو دیدگاهم اثر گذاشت.ازشما بسیار ممنونم که لطف کردید و این متن بسیار زیبا و مفید رو برای ما ارسال کردید خدا یار و نگهدارتون باشه به امید دیدن روزهای خوب و خوش برای شما و بقیه آدمهای خوبه این کره ی خاکی


M@RY@M
ساعت10:52---5 تير 1395
سلام خوبین؟طاعات وعباداتتون قبول.ینی چی این اخرین پست شخصیه منه؟مگه بعدش دیگه نمیاین؟راستی شعرتون عالی بود فقط اونجایه خداحافظ ای گل محمدی دیگه ازمن به تو نمیرسه هیچ پیامکی اگه بنویسین پیامی بهتر نی؟حالا هرجور خودتون میدونین.شعربرای شماس
پاسخ:سلام ممنون.شما خوب باشید حال ما هم خوبه.مرسی همچنین از شما.یعنی چند وقته دیگه می خوام وبلاگ و از حال و هوای دلنوشته هام در بیارم و به موضوعات بهتر بپردازم اینطوری که من فقط بشینم دل نوشته بنویسم هم بچه های وبلاگو ناراحت می کنم هم باعث نمی شه من بتونم از حال و هوای جدایی بیرون بیام.ممنون نظر لطفتونه به قول یکی از بچه های وبلاگ حرفی که از دل بیرون آید به دل نشیند.خودتون دوباره همین بیتو که ویرایش کردید و بخونید ببینید قافیه هاش به هم می خوره؟ بی شک نمی خوره.ممنون بابت حضور زیباتون نظرات زیباتون باعث دلگرمی ما می شه براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و پاینده باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 تير 1395برچسب:, | 1:29 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت